Кажете ѝ че я Обичате чрез Имейл, а не Гласово Съобщение
Искате да ѝ кажете, че я обичате? Не оставяйте гласово съобщение
Защо това е важно?
Просто спри да звъниш. Просто… млъкни.
Дългата история, казана накратко
Ново проучване показва, че имейла може да е по-ефективен в изразяването на романтични чувства от оставянето на гласово съобщение.
Дългата история
Помните ли как Джон Фавро непрестанно оставяше съобщение след съобщение на телефонният секретар на евентуалната си приятелка в „Суингърс?“ Да, никога не го правете. Ново проучване показва, че може би изобщо не трябва да оставяте романтично гласово съобщение и че имейла е по-ефективният метод да изразите чувствата си.
Предходни изследвания са предложили точно обратното: Гласовото съобщение е по-интимният начин да се свържете с други хора. Но според изследователите Алън Р. Денис и Тейлър М. Уелс, това може да не е вярно. В съобщение до пресата, Денис заяви, че: „Основното е, че имейла е много по-добър, когато искате да предадете някаква информация, върху която искате някой да помисли., пише iNFOBURGAS
Като снимки на пениса ви. Шегувам се. Не правете това.
Но Денис и Уелс, в своята статия, казват, че когато пишат имейли, подателите съзнателно или несъзнателно добавят по-положително съдържание на съобщението си, „вероятно, за да компенсира това, че не могат да го предадат на глас,“ казват те. „Имейла позволява на подателя да промени съдържанието, когато състави съобщението си, за да се увери, че е създадено за нуждите на ситуацията. Гласовото съобщение няма тази функция… И така, подателите се ангажират с имейл съобщенията по-дълго и могат да помислят за задачата в дълбочина, за разлика от случаите, в които оставят гласово съобщение. Този допълнителен процес може да събуди емоции и чувства.“
Всичко това има смисъл, ако се замислите. И все пак, Денис отбелязва, че констатациите са в противоречие с популярната теория „Медийна естественост,“ която предполага, че колкото повече се отдалечаваме от контакта лице в лице, толкова по-малко естествена и по-малко ефективна става комуникацията.
Откритията на Денис и Уелс са, че използването на имейла, предизвиква психофизиологични реакции, без значение от това дали съобщението е романтично, или не. Интересното е, че полът не е установено да играе роля (и е бил изключен от последните анализи).
И преди да помислите, че става въпрос за сладки емотикони и усмихнати личица, изследователите открили само няколко отделни случаи с тях. По-скоро, субектите са отделили повече време, за да подберат правилните думи, уверявайки се, че езикът предава пълният смисъл.
Какво друго? Проучването на Денис и Уелс също илюстрира, че средата понякога може да оформи съдържанието. Подателите на практичните съобщения изпращат по-малко позитивни имейли, отколкото гласови съобщения за същата цел. Но, когато съчиняват романтични съобщения, подателите включват най-положителното и най-емоционалното съдържание в имейла и не толкова емоционални неща в гласови съобщения.
Станете цар на дискусията
Задайте големият въпрос: Какво казва това за силата на написаните думи, не само в междуличностните отношения (като любовни писма), но в поезията и по-широките медии?
Кажете нещо смущаващо: Ето защо трябва да пишете имейли и да спрете да оставяте скучни гласови съобщения.
Споменете този факт: През 2014г. над 108 милиарда имейла са били изпратени и получени всеки ден.
Източник: askmen.com