banner
6 месеца ago
210 Прегледа
0 0

7-те най-важни фактора в избора на онлайн букмейкър

Написано от
banner

Кои са основните динамики и ценности, които карат потребителя да депозира и да се ангажира с онлайн оператор на спортни залагания. Потребителският опит и консултантската компания за дигитален маркетинг Global Reviews отсяха седем основни движещи сили, които оказват влияние на потребителите при вземане на решение за покупка.

В тази индустрия е на лице изключително голяма конкуренция, Global Reviews отбелязва, че дизайна и стила са фактори, които играят важна роля в крайното решение на играча във Великобритания.

Когато мислят за залагания онлайн, 87% от залагащите онлайн на различни спортове във Великобритания вече имат доставчик за залагания в ума си. Въпреки това, след задълбочени изследвания на пазара е установено също, че дори и водещите марки за онлайн спортни залагания губят средно 75% от потенциалните си клиенти по време на тяхната онлайн ориентация.

Това означава, че клиентите променят мнението си, докато сравняват конкурентните фирми.

Така че доставчиците на онлайн спортни залагания губят потенциални клиенти по време на лутането им измежду различни марки? Тук сме подбрали 7 компонента, които ще доведат до намаляване на размера на клиенти, които избират конкурент на вашата марка.

Наблюдавани са 360 редовно залагащи, които са направили проучване на над 32 доставчици на спортни залагания, като след това намалиха списъка с предпочитани марки и в крайна сметка определили окончателното си предпочитание.

Ще споделим акцентите на този подробен анализ до петте най-популярни марки на анкетираните, очертаващ основните двигатели на клиентите за онлайн залагания и колко добре доставчиците се справят в сравнение с конкурентите си.

1. Позната марка

Всъщност, основната причина, за да се предпочете даден доставчик е познаване на марката, като повече от половината от участниците посочват, че са използвали компанията на своя избор и преди. Резултатите на Coral са най-високите – 66%, следвани плътно от William Hill с 63%.

2. Доверие

Доверието е изключително важно при избора на марка и отново е от значение за тези, които предпочитат Coral, това е силен двигател, а операторът води с 63%.

3. Лесен за разбиране

Опциите за залагане, които са лесни за разбиране са от съществено значение в процеса на вземане на решения от клиентите. И все пак, по-голямата част от доставчиците не предлагат достатъчно яснота по този въпрос и в резултат потенциални клиенти, предпочитат да направят своите залози на друго място. Coral и William Hill са с най-висок резултат отново, с по 44% и двамата.

4. Визуална привлекателност

Сайтът трябва да бъде визуално привлекателен, за играчите, за да се задържат, и да намерят повече информация и в крайна сметка да заложат. 47% от изследваните са избрали Coral, а 34% Bet365.

5. Изобилие от възможности

Играчите искат да имат много възможности за избор. Отново, 47% от потенциалните клиенти в изследването избират Coral като посочват многото възможности за избор за една от основните причини за решението им. Второто място по този критерии се заема от Ladbrokes и Bet365 получили по 35%.

6. Най-добрите коефициенти / оферти

Естествено, залагащи търсят най-добрите коефициенти/оферти за техните нужди, като една трета от участниците в изследването посочват това като основен мотив. Bet365, Coral и William Hill са начело с по 34%.

7. Бързо намиране на опции за залагания

Това е един от основните мотиви за 27% от участниците. Измерени са ефективността, ефикасността, удовлетворението и оценката на разполагането на опции за залагане и каква подкрепа се предлага от всеки уебсайт и е установено, че Ladbrokes се класира най-добре със средно 53%.

Категория:
Новини
banner

Menu Title